Szerző: Dr. Szabó Laura
A közüzemi szolgáltatások általában könnyen elérhetőek a magyar állampolgárok számára. A szolgáltatásokkal való elégedettség 2003-ban végzett mérése azt mutatta, hogy Magyarországon elsősorban a városon belüli tömegközlekedéssel, másodsorban a vezetékestelefon-szolgáltatással van baj. A fogyasztók a mobiltelefon-szolgáltatásokkal a legelégedettebbek. Összehasonlítva a magyar adatokat az Európai Unió frissen csatlakozott és régi tagországainak adataival, az eredmények összességében azt mutatják, hogy a magyarok nemcsak könnyebben elérhetőnek tartják ezeket a közüzemi szolgáltatásokat, mint a tízek vagy a tizenötök, hanem összességében náluk pozitívabban is értékelik a szolgáltatások összetevőit (ár, minőség, tájékoztató anyagok, szerződés, ügyfélszolgálat). Igaz, a magyarok többször is élnek panasszal a szolgáltatásokkal kapcsolatban, mint akár a csatlakozó, akár a régi tagországok polgárai.
A tartalom tovább folytatódik, amely csak regisztrált felhasználóink számára érhető el! Ha már korábban regisztrált, lépjen be! Amennyiben még nem regisztált, kattinson ide!
A honlap működése a Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával valósult meg.